Recommended Books
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Es caulets
Lúcia Mas Garcia (Vilanova i la Geltrú, 26 de noveme de 1954) ei ua cantaira e cantautora e professora de musica aranesa. Era sua hilha, Alidé Sans, ei tanben ua cantautora occitana d’Aran.
Lúcia neishec a Vilanova i la Geltrú (Catalonha) en 1954. Estudiec ara escòla des Escolàpies de Figueres, e un còp que acabec es estudis, comencec a trebalhar de mèstra d’adults a Vilanova. Descorbic era Val d’Aran en 1976 e a partir de 1985 comencec a cantar en occitan. En 1989 se guanhec eth prèmi dera Cançon Occitana des Valades Occitanes. Participec tanben a fòrça recitaus en divèrsi lòcs de Catalonha e d’Occitània coma per exemple Barcelona, Lhèida, Perpinhan, Bordèu, Tolosa o Nimes.
Durant er estiu de 1998 hec un cors de musica aranesa ena Universitat Catalana d’Estiu de Prada de Conflent. Ei maridada damb Jusèp Loís Sans Socasau, que ocupec divèrses cargues importants tath desvolopament der occitan ara Val d’Aran e en Catalonha, e amassa an dus hilhs. En 2010 participec ath concèrt “Canto sense vergonya 2010” que se hè a Lhèida e que amasse cantaires en catalan e en occitan.
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Eth praubet mau maridat
Lúcia Mas Garcia (Vilanova i la Geltrú, 26 de noveme de 1954) ei ua cantaira e cantautora e professora de musica aranesa. Era sua hilha, Alidé Sans, ei tanben ua cantautora occitana d’Aran.
Lúcia neishec a Vilanova i la Geltrú (Catalonha) en 1954. Estudiec ara escòla des Escolàpies de Figueres, e un còp que acabec es estudis, comencec a trebalhar de mèstra d’adults a Vilanova. Descorbic era Val d’Aran en 1976 e a partir de 1985 comencec a cantar en occitan. En 1989 se guanhec eth prèmi dera Cançon Occitana des Valades Occitanes. Participec tanben a fòrça recitaus en divèrsi lòcs de Catalonha e d’Occitània coma per exemple Barcelona, Lhèida, Perpinhan, Bordèu, Tolosa o Nimes.
Durant er estiu de 1998 hec un cors de musica aranesa ena Universitat Catalana d’Estiu de Prada de Conflent. Ei maridada damb Jusèp Loís Sans Socasau, que ocupec divèrses cargues importants tath desvolopament der occitan ara Val d’Aran e en Catalonha, e amassa an dus hilhs. En 2010 participec ath concèrt “Canto sense vergonya 2010” que se hè a Lhèida e que amasse cantaires en catalan e en occitan.
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Da-me un punet, gojata
Lúcia Mas Garcia (Vilanova i la Geltrú, 26 de noveme de 1954) ei ua cantaira e cantautora e professora de musica aranesa. Era sua hilha, Alidé Sans, ei tanben ua cantautora occitana d’Aran.
Lúcia neishec a Vilanova i la Geltrú (Catalonha) en 1954. Estudiec ara escòla des Escolàpies de Figueres, e un còp que acabec es estudis, comencec a trebalhar de mèstra d’adults a Vilanova. Descorbic era Val d’Aran en 1976 e a partir de 1985 comencec a cantar en occitan. En 1989 se guanhec eth prèmi dera Cançon Occitana des Valades Occitanes. Participec tanben a fòrça recitaus en divèrsi lòcs de Catalonha e d’Occitània coma per exemple Barcelona, Lhèida, Perpinhan, Bordèu, Tolosa o Nimes.
Durant er estiu de 1998 hec un cors de musica aranesa ena Universitat Catalana d’Estiu de Prada de Conflent. Ei maridada damb Jusèp Loís Sans Socasau, que ocupec divèrses cargues importants tath desvolopament der occitan ara Val d’Aran e en Catalonha, e amassa an dus hilhs. En 2010 participec ath concèrt “Canto sense vergonya 2010” que se hè a Lhèida e que amasse cantaires en catalan e en occitan.
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Les Troubadours
Il serait temps de nous défaire enfin de ce poncif du troubadour errant, la guitare au côté, égayant de ses ballades les longs loisirs des tristes châteaux gothiques. C’est à cette image conventionnelle et fade que Henri-Irénée Marrou entend substituer la véritable identité et histoire des troubadours, en analysant plus généralement la “renaissance” du XIIe siècle.C’est à cette époque, en pays d’Oc, que les troubadours ont inventé l’amour, le mot comme la chose. C’est l’idéal quasi mystique de l’amour courtois qu’ils célèbrent dans leurs chansons, amour humain bien réel qui se trouve cependant presque élevé à la dignité d’un culte.La première édition de cet ouvrage date de 1961.Henri-Irénéee Marrou (1904-1977) est un des grands historiens de l’Antiquité tardive, spécialiste d’Augustin et de l’augustinisme ; a notamment publié au Seuil, L’Eglise de l’Antiquité tardive (1985) et Saint Augustin et l’augustinisme (2003).
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Eight Centuries of Troubadours and Trouveres: The Changing Identity of Medieval Music
From the medieval chansonniers to contemporary rap renditions, this book traces the changing interpretation of troubadour and trouv?re music, a repertoire of songs which have successfully maintained public interest for eight centuries. A study of their reception, therefore, serves to illustrate the development of the modern concept of “medieval music”. Important stages in their evolution include sixteenth-century antiquarianism; the Enlightenment synthesis of scholarly and popular traditions; and the infusion of archaeology and philology in the nineteenth century, leading to more recent theories on medieval rhythm.
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Mediterranean culture and troubadour music
Mediterranean Culture and Troubadour Music by Zoltan Falvy. The volume gives an account of the origins of troubadour music and the development of European secular music. It focuses on the Spanish cantiga manuscript and the troubadour manuscript group. A significant part of the book deals with the Arab thesis modifying the theory by asserting that Arabic poetry was but one of the mediterranean influences on the troubadours. In an important chapter the author examines with musical orientation the social history of the 13th century period of Alphonse the Wise. A special chapter is de-voted to the clarification of the role of the heretic movements. The stylistical analysis of all the extant melodies of Peire Vidal and Gaucelm Faidit brings out the interesting discovery that troubadour music has archaic features that may be close to European folk music. Zoltan Falvy’s book has a completely new approach to troubadour music demonstrating that court music adapted to court poetry has a structure independent of the poem.